viernes, 7 de septiembre de 2012

Logotipo


5 comentarios:

Cashmeremafia dijo...

hola guapa! claro que te sigo ;)
bsts
http://blogcashmeremafia.blogspot.com

Selvaggia Capizzi dijo...

I like it!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

lipsy dijo...

Thanks for visiting me..yeah sure m following now..you can follow back !!

kilka słów .. dijo...

nice :) You have very nice blog, I add you to my followers and I will back here many many times :)

A Very Sweet Blog dijo...

hey rebecca! hope all is well. good seeing you on my blog :)
http://www.averysweetblog.com/

Branding Cáfe con el Cosmos

Logo y cabecera para el blog Café con el Cosmos. Una revista digital que habla sobre temas variados, usando la astrologia como punto de part...